onsdag 6 oktober 2010

En hemma dag....

Jag lyckades bli sämre av sprutorna även denna gång så det blev två dagar hemma från jobbet. I går sov jag till 16 då Hilma och Daniel kom hem. Idag har jag inte behövt sova lika mycket vilket är skönt så i morgon får det bli jobb igen. Jag har ägnat dagen åt att tvätta alla sängkläder så att vi får lite mindre kvalster i sovrummet.

I fall någon undrar så är det denna kamera som jag fotar det mesta med här hemma. Nu när jag har lite mer tid över så ska jag börja använda den mer. Det har varit ett intresse sen jag gick i högstadiet att fota men det har legat på is under några år. Nu blir det till att lära sig kameran ännu mer så att jag kan ta några riktigt fina bilder.




1 kommentar:

  1. Det är så sött när dom pratar, eller hur?
    Bajs säger Noah med, hela tiden! Antar att den åldern redan kommit, och den håller nog i sej länge.. Dagisfasoner hehe.

    En timmes sömn tycker jag låter bra. Vi försöker med högst 1.5 timmars sömn. Och det har hjälpt lite. Och har han varit ute mycket så somnar han lättare med. Prova en kort kvällspromenad när det börjat bli lite mörkare ute?
    Vi gick en promenad sent för nån kväll sen, då det var riktigt mörkt ute. Det älskade Noah. Spännande med alla lampor. Tipsar :)

    Kul att hon är intresserad iaf. Det är första steget! :)
    Noah va lite intresserad, men nje. Nu funderar vi på en sån där sits direkt på toaletten för att se om det lockar lite mer.
    Känns ju som man byter blöja på en vuxen nu när man har en jätte liten rumpa att byta på också :) hehe.

    En sån där kamera vill jag med ha!
    Ångrar lite att vi köpte en vanlig kompakt digitalkamera nu igen, men dom är smidiga när man har barn.
    Tyvärr så har vi inte haft kameran på tre veckor nu! Tycker vi är dåligt. Betalar och får en trasig kamera som man måste skicka in direkt och aldrig får tillbaka.. :(

    Du får ta kort på Hilma och lägga ut på bloggen :)

    SvaraRadera