fredag 29 oktober 2010

Snuva, host och regn...

Visst vore det skönt om det kunde vara uppehåll i kväll. Jag har sån abstinens, jag måste röra på mig snart annars så blir jag galen. Jag lyckades gå en gång till gymmet innan förkylningen slog till och det var för en och en halv vecka sedan. Jag får se om jag kan dra med mig man och barn ut på en skön kvällsprommenad. Efter att Daniel har fixat hallmattan vill säga. Vi har pratat om att skaffa en heltäckande hallmatta sen vi flyttade in här för ett år sedan och nu ska det baske mig bli av. Jag är så trött på all skit som följer med skorna in och sen dras vidare ut i resten av lägenheten.

I helgen så blir det 30 års kalas men annars lugnt. Ska fixa lite papper till HLK (lärarhögskolan) i Jönköping så att jag ev kan få engelska kursen (som jag läste via Linne Universitet i Växjö) godkänd och inräknad i min examen. Det vore ju toppen så håll tummarna för mig.

Nu så måste jag väcka min lilla sjusovare och sen vänta på att Daniel ska komma hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar