onsdag 29 december 2010

Vad livet kan vara skönt ibland.

Har insett att H börjar bli stor för att hon låter mig ta sovmorgon i ca en timme varje morgon. Hon är nöjd med att titta lite på barnkanalen eller leka på sitt rum. Visst kommer hon och tittar till mig ibland men låter mig vila vidare. Idag var det extra skönt eftersom jag vaknade med en riktigt jobbig huvudvärk. Snart bär det i väg och hämta morfar. Han ska passa H medan jag städar i kyrkan.

Jag kan knappt fatta vart detta år har tagit vägen om två dagar är det nyårsafton. Kanske borde göra en årskrönika i nästa inlägg...Vi får se...Det är ju ett kul sätt att minnas allt skoj som hänt under det gångna året.

Nu börjar det bli dags att försöka få på H ytterkläderna och plocka i ordning lite innan vi måste åka. Städa det får vi ta tag i i morgon för idag så orkar jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar