lördag 18 december 2010

inredning och renovering

Jag antar att detta kommer att bli mer av en renoveringsblogg framåt våren då vi äntligen får vårt hus. För de som undrar så är det en röd tegelvilla i Holsby från 1960 på 150 kvm. Det ska bli så kul att få förverkliga alla idéer som jag har i huvudet och att äntligen få ett kök som är anpassat efter mig :) Det som vi kommer att fixa i början är värmesystemet samt badrum på nedre våningen samt två sovrum. Sen kommer vi ta det andra efter hand.

Det är inte så svårt att fördriva tiden om det blir en kall vinter för det ska letas tapeter och färg. Sådant kan ta tid. men nu så måste jag återvända till min julstädning. Vore skönt att ha det mesta klart innan granen kommer in för då ska det pyntas.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Är det Hilmas mamma från Bollens förskola!? Jag är Henrys mamma... hittade dig på Elle's (Jacobsson) blogg och tyckte du såg bekant ut! :)

    SvaraRadera