fredag 14 maj 2010

Party

Vilken dag det har varit. Har städat och dammat hela lägenheten idag för på söndag så blir det kalas. Min älskade man fyller 30 i morgon. Det känns som om jag har handlat mat till ett helt kompani men det kommer nog gå åt eller så får vi njuta av lite extra gott under veckan som kommer :)

Det känns som om allt nyttig-tänk har fallerat totalt. Dels så har jag varit så trött av allt björkpollen och sen har det varit så mycket med jobb och plugg att jag inte orkat bry mig helt enkelt. Tänker ta en ny period när allt har lugnat ner sig i stället och jag både har tid och ork för att bry mig om mig och min hälsa.Längtar efter att få komma ut och röra på mig och det borde jag kunna göra mer om någon vecka när pollen halten har sjunkit lite till. Jag har som ett litet personlig mål att orka springa en liten runda i sommar. Vi får se om det blir något med det. Nu så ska jag plugga lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar