fredag 7 maj 2010

Host host

Idag blev det till att vara hemma igen. Jag mår faktiskt bra även om jag är trött på grund av björkpollen allergi men inget som jag behöver vara hemma för. Det är Hilma som inte är kry. Hon har börjat hosta igen. Min gissning är att det beror på vädret, att det har blivit kallare igen. Det är så tröttsamt för oss allihopa. Min gissning är ju att det har att göra med astma men fy för att övertyga läkarna här i stan om det. De är rent vidriga att ha att göra med. Det blir till att köra med ventoline i helgen så att det släpper och sen hoppas på bättre och varmare väder till nästa vecka så det inte blir mer. Frågan är ju bara hur ofta vi ska behöva ge henne ventoline för att övertyga läkarna om att det inte bara är vanlig hosta??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar