söndag 14 februari 2010

En bra dag!!

Det var länge sen jag han skriva nåt här på bloggen för det har varit fullt upp. Pluggandet tar lite mer tid än jag förväntat mig den här gången eftersom det är mycket att läsa och allt på engelska dessutom. Sen har man ju lyckats vara sjuk en omgång med...igen.

Eftersom det är allahjärtans dag idag så tänkte jag skämma bort min man lite. Det blev tre rätters till middag idag. Efterrätten sparar vi lite på. Annars är det en slapp dag idag och det är skönt. Ska visserligen försöka ta tag i pluggandet i kväll igen men det får nog vänta tills Hilma somnat. Det blir så mycket lättare då.

I morgon är det våran tur att ha hand om bönegruppen. Får se vad jag hittar på till fika. Nåt gott får det bli i alla fall.

Nu ska jag lägga mig i soffan och slöa lite. Har förtjänat det tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar