tisdag 20 oktober 2009

Ont

Idag var vi uppe tidigt eftersom Hilma skulle få sin sita vaccination. Hon blev superledsen när de gav henne den men en minut senare så upptäckte hon klossarna på golvet och började leka igen. Det är skönt att hon inte är så känslig för smärta. Nu sover hon och jag hoppas att hon slipper en febertopp denna gång, sist så var hon väldigt gnällig under en hel vecka. Nu när det har varit så oroligt, när hon fått tänder, så hoppas jag på en lugnt period med lugna nätter. Den senaste månaden så har hon vaknat mitt i natten och för att vi ska få sova så har hon fått sova i våran säng. Jag förstår om hon har haft ont med tanke på att hon har fått fyra tänder på en gång stackarn.

Nu så ska jag nog komma igång och göra något vettigt. Kan inte slöa i soffan hela dagen även om det kan vara lockande :)

1 kommentar:

  1. Vilken duktig tjej som inte va ledsen länge efter sprutan !
    Hoppas hon håller sej pigg ")

    SvaraRadera