torsdag 15 oktober 2009

Höstsränsning

Upptäckte igår att mina enda snyggjeans är trasiga så jag bestämde mig för att ge mig ut på stan idag och köpa ett par nya. Som vanligt så tvättade jag av ansiktet i morse innan vi skulle ut men fick stanna hemma en timme extra pga mitt fejs. Jag har väldigt känslig och när det blir kallt ute blir det mer påtagligt än under den varmare delen av året. Jag blir lätt röd i pannan och på kindrna speciellt under ögonen. Ser hemsk ut och idag var jag verkligen knall röd. Så det blev inte bara ett par jeans utan det blev ett besök till Kicks oxå. Efter lite konsultering så blev det några produkter från Cliniqe. Dyra ja men så dryga. Den ansiktskrämen jag köpte kommer räcka länge, så nu har jag ränsat badrummet på alla andra produkter jag hade. Bättre att satsa lite på kvalité ikstället för många billiga produkter. Ska ta och lägga upp lite bilder senare. Blir roligare då.

Nu ska jag plugga engelska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar