fredag 4 februari 2011

lite vår i luften...kanske...

Det har blivit några dagar hemma nu igen för min del. Har vaknat några morgnar av att det har varit tungt att andas. Vet inte om det är graviditeten som försämrar astman eller något annat. Det är väldigt irriterande att inte veta. I alla fall har städat hela sovrummet och hoppas på att det blir bättre över helgen.

Vilka vårkänslor man får när man tittar ut genom fönstret och inser att det faktiskt är gräs man ser. Jag hoppas verkligen att det kan smälta bort lite till så att man kan gå ut och promenera utan att vara rädd för att halka på all is. Jag antar att det finns fler som är trötta på vintern och all snö.

Funderar på att köpa hem lite nya blommor i morgon så att jag åtminstone får ha vår hemma även om det verkar dröja lite till ute.

Nu ska jag ta och vila lite till så att jag har lite mer energi när H kommer hem från förskolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar