söndag 23 januari 2011

En bra helg helt enkelt.

Denna helg har verkligen varit effektiv. Det har packats en hel del. Sju banankartonger med böcker blev det och jag som har rensat...Det blir väl så när man som jag älskar att läsa. Det verkar som om sjukperioden är över för denna gång även om D och jag fortfarande är lite små snuviga så är det ju inget som man behöver vara hemma för vilket är skönt. H har varit riktigt rastlös de senaste två dagarna och det blir bara bra att hon ska tillbaks till förskolan i morgon igen. Hon behöver verkligen få leka av sig och ha skoj med de andra barnen.

Idag har vi blivit bortskämda av D som gjorde världens mumsigaste middag: söndagsstek, potatis och en super god sås till. MUMS!!

Veckan som kommer bär med sig en massa skoj. På onsdag ska D och jag ut på en liten utflykt. Spännande men fortfarande en hemlis... På lördag om vädret tillåter så blir det en resa till Helsingborg med mina föräldrar för att kolla på badrumsinredning. Ser verkligen fram emot det och givetvis så kommer det att bli ett stopp i Väla...ett shoppingcenter större än A6 för den som inte vet. Verkligen en vecka att se fram emot tycker jag :)

Nu får det bli lite knäckemacka och mjölk inför kvällen och förhoppningsvis något skoj på teven innan det blir dags att krypa i säng så jag orkar jobba i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar