tisdag 17 augusti 2010

regnet det bara faller ner...

Det börjar kännas som höst ute nu med allt regnade...önskar bara att det kunde vara mindre fuktigt så man orkar göra något mer än att jobba.

Nu i kväll så har jag tagit tag i de gamla tentorna som jag har kvar innan jag får ut min examen. Har mailat högskolan för att få några svar på hur jag ska gå tillväga. I morgon blir det till att kontakta Universitetet i Växjö för att kolla hur det står till med den sista kursen, ifall det ska kompletteras ytterligare eller om jag är godkänd. Det vore så skönt om jag kunde avsluta det kapitlet under hösten och eventuellt våren så att jag kan börja söka lärarjobb.

I morgon är jag och Hilma lediga eftersom det är planeringsdag på Hilmas förskola. Jag hoppas det blir fint väder så vi kan komma ut på en lång skön promenad. Jag behöver verkligen sträcka på benen, men nu väntar sängen.

1 kommentar:

  1. De är olika pris på ståbrädor för olika vagnar. Emmaljungas va nog av dyraste laget. För jag har läst priser som 400:- innan...
    Synd att det inte finns så mycket sånt på blocket heller.
    Va är de för vagn ni har? Eller ni kanske sålt och skaffar ny sen.

    Ni får en bebis när det kommer passa er som bäst! :)
    Nu har du ju plugg och precis börjat jobba igen. De är klart att ni gärna väntar lite då.

    Föressten, beundrar att du orkar plugga! :)
    Jag skulle aldrig orka med det, men önska jag gjorde, det är faktiskt väldigt viktigt för framtiden.
    Jag kommer få stå i en sketen industri resten av livet, haha.

    SvaraRadera